Andy van Kollenburg

Samen beleven is meer beleven

Na mijn pensioen was ik op zoek naar meer aansluiting met mensen in mijn directere omgeving. Mijn werk, activiteiten en vrienden zijn voornamelijk buiten Badhoevedorp geweest en daar wilde ik verandering in brengen. Op internet ging ik op zoek naar een vereniging en vond de Vrouwenvereniging Badhoevedorp. Daar had ik nog nooit eerder van gehoord terwijl ik hier al 39 jaar woon! Ik zag dat er heel veel activiteiten werden georganiseerd en toen ik de toenmalige voorzitter belde, zei ik onbevangen dat ik niet alleen iets wilde halen maar ook brengen. Dat heb ik geweten, in positieve zin. Begonnen met halve dag excursies te organiseren, werd ik al snel gevraagd voor het voorzitterschap. Omdat ik met eigen ogen heb kunnen zien wat de vereniging betekent voor veel dames heb ik geen spijt dat ik deze taak op me heb genomen. Het is een prachtige vrijwilligerstaak!