Nicole Mul-Bakker
Penningmeester & Ledenadministratie

_

Al langere tijd was ik op zoek naar een plek waarvoor ik mij belangeloos in kon zetten. Omdat ik nog werkzaam ben in het bedrijfsleven, moest dit voor mij wel iets zijn waar ik voornamelijk op de achtergrond actief kan zijn. Via via hoorde ik dat de Vrouwenvereniging Badhoevedorp een nieuwe penningmeester zocht. Na een gezellig gesprek met de huidige voorzitter en de interim penningmeester besloot ik “om het te gaan doen!”.

Mijn eerste jaar was precies in de coronatijd, waarin wij helaas weinig activiteiten hadden. Dit gaf mij wel de tijd en ruimte om het nieuwe computerpakket voor de boekhouding en ledenadministratie te leren kennen. Ik vind het ontzettend leuk om de administratie voor deze Vrouwenvereniging te beheren. Omdat dit voor mij de eerste keer is, dat ik in een bestuur zit, is het ook nog eens heel leerzaam. Twee vliegen in een klap!