Sinterklaasfeest

29 november @ 15:00 - 18:00

Vrijdag 29 november 2024: Sinterklaasfeest!

Het is echt niet te geloven                                                                                maar het jaar is omgevlogen.

Nog een paar weken, dan zet de Sint alweer voet aan wal                                      en dan weten de dames van de VVB het al.

De feestcommissie gaat dan weer wat organiseren                                                en dit keer gaan we het bij de TVB proberen.

Een club van tennissport en spel                                                                            en dat bevalt de feestcommissie wel.

Ook wij gaan deze middag beginnen met een dobbelspel                        daarbij is er chocolademelk/koffie met speculaas en snoepgoed voor elk.

Aan het einde van de dobbel pret

krijgt u nog een glas wijn en kunt zich tegoed doen aan een stamppotten buffet.

We zetten alles nog even op een rij:

Vrijdag 29 november van 15.00 tot 18.00 uur

Waar: bij de TVB, (Tennisvereniging) Snelliuslaan 41, Badhoevedorp

Kosten: € 27,00. Dit is inclusief chocolademelk/ koffie, speculaas en sint-snoep, 2 soorten stamppotten, een glas wijn en fooi.

Dobbelspel: De bedoeling is dat iedere deelnemer 2 originele, aparte, grappige ingepakte cadeautjes meeneemt voor in totaal € 5,00.

Aanmelden kan tot 20 november bij:

Joke Bakker benjokebakker@hotmail.com of

Anneke de Jongh achdejongh@planet.nl

Bedrag overmaken naar NL50 INGB 0001 7980 82 t.n.v. VVB o.v.v. Sinterklaasfeest en uw lidnummer.

Tot het Sintfestijn

Joke en Anneke