Liesbeth van der Voort
Bestuurslid

Altijd leerzaam en gezellig!

Ik ben Liesbeth van der Voort en ben nu 4 jaar lid van de vereniging. Ik was na lange tijd weer in Badhoevedorp komen wonen en wilde nieuwe mensen leren kennen. Behalve lidmaatschap wilde ik ook iets doen voor de vereniging en ben vrij snel begonnen met het mede-organiseren van de halve dag excursies. Samen met Andy (de voorzitter) doe ik dat nog steeds en vind het erg leuk om te bedenken wat leuk zou zijn voor de vereniging.

Soms gaan we eerst kijken of het wat is, maar meestal gebeurt het plannen via internet en mail. We schrijven er een stukje over voor in het maandblad en op de dag zelf gaan we ook altijd mee.

Verder zorg ik voor het verzenden van het maandblad. Dat is altijd wel een klusje: adres-etiketten uitprinten, maandblad in enveloppen stoppen, etiket erop, stempelen voor port betaald en evt retournering. Dan naar het postkantoor brengen en hopelijk komt alles dan binnen 2-3 dagen bij u in de brievenbus.